12.11.2016

3 ASIAA

IMG_0064

Moikka moi! Monessa blogissa pyörinyt 3 asiaa- haaste on nyt löytänyt tiensä tännekin. Aattelin pitkästä aikaa toteuttaa vähän erilaista postausta. Mulle ei oikein nappaa enää nämä asupostaukset, joten mieluiten toteuttelen tämän tyylisiä tapauksia ja jaan vähän muunlaista sisältöä. Pakko myöntää, että oli välillä vaikea miettiä vastauksia ja tuntui, että tiettyjä asioita tuli hoettua monta kertaa. Mitä te vastaisitte näihin? 

3 asiaa joista minä pidän

1. Hyvästä ruoasta ja sen valmistamisesta, että syömisestä
2. Vapaapäivistä ja niinä päivinä kiireettömistä aamuista
3. Kamujen tai perheen kanssa hengaamisesta

3 asiaa joista minä en pidä

1. Jatkuvasta kyselemisestä
2. Laiskottelusta ja aikaansaamattomuudesta
3. Liukkaista teistä

3 asiaa joita tein viikonloppuna

1. Olin töissä.
2. Nyt on vklp, joten menen huomenna mummolaan isänpäiväksi.
3. Nukuin pitkästä aikaa yli 5 tuntia.

3 asiaa jotka minä osaan

1. Saamaan kaikki tehtävät valmiiksi, oli kyseessä koulutehtävä tai sitten jotkin muut deadlinet. Mulla on tapana jättää kaikki aina viime tippaan, mutta lopulta selviän kaikista kunnialla. Harvemmin on tullut palauteltua mitään esimerkiksi koulutehtäviä myöhässä.
2. Kirjoittaa tietokoneella hirveää vauhtia ja samalla katsoa televisiota ilman, että tekstit on täyttä siansaksaa.
3. Kokata ja leipoa, mutta harmikseen kummatkin on jääneet nyt vähemmälle.

3 asiaa joita minä en osaa

1. Olla ajoissa, koska minä oon yleensä se joka on myöhässä.
2. Eri kieliä. En sitten millään. Puhuminenkin on tuskaa.
3. Joskus olla hiljaa vaikka just silloin ehkä pitäisi.

3 asiaa joita minä haluaisin osata

1. No osata niitä kieliä!
2. Mennä aikaisin arkisin nukkumaan.
3. Meikata tosi hyvin.

3 asiaa jotka minun pitäisi tehdä

1. Kirjoitella maantiedon aluetutkimusta valmiiksi.
2. Varata kampaaja-aika, koska oon yrittänyt tehdä sitä viimeiset 3 viikkoa.
3. Kysyä isoveljeltä kuulumisia.

IMG_0067

3 asiaa joista stressaan

1. Perjantaina tulevat yo-tulokset, jotka mahdollisesti kertoo saanko vähemmän stressittömän kevään ja mahdollisesti painaa valkolakin kesällä päähän.
2. Salitreenien vähäisyys (voiko tälläisestäkin stressata..)
3. Jatko-opinnot, sillä mulla ei ole hajuakaan mitä tulen lukion jälkeen tekemään.

3 asiaa jotka saavat minut rentoutumaan

1. Ystävien tai poikaystävän kanssa hengailu, kuten leffailta ja pitsa.
2. Rötvääminen aamuisin sängyssä pitkälle päivään ja mennä päivällä miten tahtoo, ilman suunnitelmia.
3. Kunnon salitreeni.

3 asiaa joista puhun usein

1. Työt ja koulu.
2. Ruoka
3. Stressi.

3 asiaa jotka mieluiten puen päälle

1. Kauniin mekon
2. Ihanan ison villapaidan ja -sukat.
3.  Treenivaatteet

3 asiaa joita en pue mieluiten päälle

1. Tiukat ja ihonmyötäiset vaatteet
2.  Matalavyötäröiset farkut
3. Korkeat korot

3 asiaa jotka haluaisin hankkia

1. Kunnon talvi- ja työkengät.
2. Yleiskone
3. Enemmän muistia sisältävä iPhone.

3 asiaa joista unelmoin

1. Ulkomaanmatkasta.
2. Valmistumisesta ja mahdollisesti jatko-opintopaikan keksimisestä.
3. Pienestä reissusta isoveljen ja Erikan luokse

3 asiaa joita pelkään

1. Läheisen menettäminen
2. Korkeat paikat
3. Tietyllä tavalla tulevaisuutta

3 asiaa joita toivon tapahtuvan lähitulevaisuudessa

1. No ensimmäisenä alta pois se valmistuminen lukiosta
2. Jonkinlaisesta reissusta toiseen kaupunkiin tai ulkomaille
3. Saavani kunnon vapaapäivän!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox